Stilfuld og cool er ord, der kommer til at tænke, når man taler om Adidas gazelle Goodyear Sko. Denne serie af sko handler om design og mode med flare. De er udformet med en slank, strømlinet profil, som gør det unikt og adskiller dem fra mængden af mindre inspirerede sko. Hvad der virkelig gør dem skiller sig ud er deres dæk-inspirerede ydersål, der stolt viser Goodyear-logoet på siderne.
De er tilgængelige i en bred vifte af farver og har selvfølgelig de karakteristiske tre striber af Adidas nmd. Hvis du tænker på at få et par, her er mine forslag til mænd og for damerne. For gutta, hvad er det her for øjeblikket Goodyear Race Metallic. Du kan finde dem prissat til omkring $ 120 detailhandel. Enkelt sagt, de er meget prangende, moderigtige og sporty, med strålende metalliske materialer og motorsportserier, der gør dem vanskelige at ignorere. Hvis du er den type mand, der nægter at følge mængden, så er disse for dig.
For damerne er Street W-versionen i høj efterspørgsel. Den har blødt læder overdel og har en meget feminin touch. Jeg kan godt lide denne sko i sort med kontrasterende hvid striber fordi de virkelig skiller sig ud. De sælger for omkring 100 dollar. På grund af deres design inspirerede styling, kan du bære dem, mens du spiller sport, kørsel eller endda til en aften ude på byen. Min forskning på Adidas eqt Goodyear Sko hjemmeside. De viser masser af tilbud til de nyeste stilarter til både mænd og kvinder med priser, der vil sætte et smil på dit ansigt.