adidas schoenen 2018 Toen ik de Iniki Runners voor het eerst was, was ik niet echt een grote fan van hen. Ze vatten mijn aandacht niet zozeer op als Ultra Boost of NMD's. Ik gebruik dit meestal als een teken om "geen geld uit te geven en gewoon af te wachten om te zien wat er nog meer wordt vrijgegeven". Hoe meer foto's ik van ze zag, hoe meer ze op me begonnen te groeien. Ik denk dat ze zeker een van die schoenen zijn die je nodig hebt om ze op de JUISTE kleur te zien om ze mooi te vinden.
adidas schoenen damen kopen adidas Originals brengt het silhouet van de Iniki Runner uit in een goud / wit kleurenschema. Dit model heeft een volledig ademende mesh in twee richtingen met stretch, geaccentueerd met premium suède overlay. Andere elementen zijn - de comfortabele verborgen sokachtige constructie, de textiele tong met adidas-branding, de Iniki-branding op de zijpanelen, tonale veters, rosegouden metalen aglets, bedrukte gekartelde 3-Stripes branding, de OrthoLite binnenvoering, allemaal bovenop een comfortabele, volledige Boost-tussenzool en een buitenzool met rubberen rubbervoering.
adidas schoenen herren goedkoop De Iniki biedt dan een totale evolutie, met een verborgen sok-fit ontwerp, OrthoLite sockliner en BOOST tussenzoolunit voor het beste in eigentijdse pasvorm en comfort. Subtiele details zoals koperen veters en een rubberen gereedschap maken het hedendaags-klassieke ontwerp compleet en creëren een authentieke eenheid van oud en nieuw.
adidas iniki dames De adidas Iniki Runner combineert twee dingen waar het merk met drie strepen in uitblinkt bij het maken van trainers; een slanke, subtiele en subliem stijlvolle retro-look die typerend is voor het iconische Originals-assortiment en een focus op hoge prestaties met behulp van enkele van de beste schoentechnologie die er bestaat.