adidas sko 2018 Da jeg først var Iniki Runners, var jeg ikke rigtig en stor fan af dem. De fangede mig ikke så meget som Ultra Boost eller NMD'er gjorde. Jeg tager normalt dette som et tegn på at "ikke bruge penge og bare vent det ud for at se, hvad der udgives yderligere". Jo flere billeder jeg så af dem, desto mere begyndte de at vokse på mig. Jeg synes, de er helt sikkert et af de sko, du har brug for at se dem på RIGHT farve måde for at kunne lide dem.
adidas sko womens billig Adidas Originals udgiver Iniki Runner silhuetten henrettet i en guld / hvid farveskema. Denne model har en fuldt åndbar tovejs strækmaske øvre accent med premium suede overlay. Andre elementer omfatter - den komfortable skjulte soklignende konstruktion, tekstil tungen med adidas branding, Iniki branding på sidepaneler, tonal snørebånd, rose guld metal aglets, trykt serrated 3-Stripes branding, OrthoLite indersiden, alt på toppen af komfortabel fuld Boost mellemsål og gummibuds ydersål.
adidas sko mænd salg Iniki tilbyder derefter total evolution, ved hjælp af et skjult sokpasset design, OrthoLite sokliner og BOOST mellemsålesenhed til det bedste i moderne pasform og komfort. Subtile detaljer som kobber-snoet snørebånd og gummi gummi værktøj fuldender det moderne klassiske design, skaber en autentisk enhed af det gamle og nye.
adidas iniki runner Adidas Iniki Runner kombinerer to ting, mærket med tre striber udmærker sig når man laver undervisere; En slank, subtil og sublimt stilfuld retro look, der er typisk for det ikoniske Originals sortiment og et fokus på høj ydeevne ved hjælp af nogle af de bedste fodtøjsteknologi rundt.