Selvom Skechers ikke virkelig er Reebok Royal Bridge 3.0 sko normalt et mærke navn Nike Air Max 90 sko, der vil forvente at opdage indenfor velindrettet konditionering hele verden, betyder det ikke nødvendigvis, at de ikke kan at komme med en vidunderlig sneaker korrekt. En eller to ris, min ægtefælle og jeg analyserede din Go-Train styrke sammen med min ægtefælle og jeg forestillede mig, at det viste sig en ny halvvejs rimelig indsats på coaching sneaker. Skechers slapede endnu ikke en anden sneaker til veldesignet konditionering, men ved denne lejlighed lader du click page dig gøre større i de to øjenprøver sammen med hele operationen.
Din Go-Train Viper har mange ting, der leder efter ideen sammen med seriøst, jeg ser alvorligt glæde af at donere denne slags for at du kan træne hele vejen igennem. Disse er et forhold, der involverer bekvemmelighed sammen med stabilitet; Jeg tror, at de, der har Nike Air Max Sequent 97 sko store fod, vil lide Nike Blazer Low sko disse slags sneakers. Virkelig, virkelig den eneste fejl, jeg kan opdage med disse, kan jeg føle, at disse er opkrævet lidt for høj MSRP $ 90. Sikkert ikke, jeg tror ikke selv, at dine sneakers generelt er værdige for afgiften, det kan kun være, at de træder over hele ejendommen, som du kunne have et ekstra respekteret firma mellem en lignende afgift.
Hvis du muligvis kunne passere over at donere din virksomhed, er dine Skechers Go-Train Viper'er generelt en af flere større coaching-sneakers, som vi har analyseret for sent.
Barefoot sneakers havde været vores bagværk sammen med smør foran min ægtefælle og jeg begyndte at gøre CrossFit. Din Xero Sneakers Prio råder os til at inddrage præcist hvorfor min ægtefælle og jeg værdsat disse mennesker meget - at de fungerer effektivt uden at modtage Puma Thunder Spectra-sko i forhold til, at Fila Disruptor 2-sko også oplever påtræk. Dine sneakers mange af os brug i veldesignede konditionering er fælles nominelle, men generelt er der normalt ikke mange ægte barfodtøj, men hver af vores coaching flytter normalt i hånd med disse.
Positiver:
Utrolig lys og bærbar sammen med imødekommende! Vidunderlig bygning sammen med ressourcer. Extender er fantastisk. Alt for let at don bruge meget bredere til de tæer og fingre for dig at splay. Ekstraordinær terræn oplevelse uden at være utroligt ubehagelig på foden.
Ulemper:
At de ligner barfodet sneakers. Stabilitet er rettet for dig til effektiviteten af din nuværende base. Normalt tager noget for dem fod for dig at blive vant til disse mennesker.