ÿþDette er muligvis en af mine yndlingsudgaver af Nike Løbesko Køb, Pass, Vent med at komme sammen i lang tid. Vi har fået spark fra Jordan Brand, Nike, adidas, New Balance og PUMA til vores fem valg. Nogle er retroser, andre er kollaps, nogle er til basketball, andre er stil. Det er virkelig en dejlig blanding, der ikke kommer så ofte, og det er symbol på den mangfoldighed af stilarter, vi har i sneakerverdenen, som folk har brug for at se for sig selv i stedet for bare at nøjes med de samme ting igen og igen.
Jeg er ikke fan af nogen af disse skoler, så Kobe A.D. er mit valg, fordi Oregon-logoerne næppe er synlige. Åh ja, og disse fjergrafik på mellemsålen er et dejligt touch.Nyheder Juan: Nike Løbesko Herre (Nike KD 9 Texas) Meget ren farve. Lidt høj vedligeholdelse, men tandkødet er bundet!Jeg bliver ikke betyder. Jeg tager enten flerfarvet farve på Nike Flyknit Racer. Jeg kender kun 2.0, der blev frigivet i 2015, men 1.0'erne lige så dope. Alle elsker komforten, Nike Løbesko Dame udseendet og følelsen af Flyknit Racers, og jeg ville ønske, at
Juan Martinez, chefredaktør: (PASS) Der er niveauer af uh, ikoniskhed (FYI, det er ikke et rigtigt ord; bare nødvendigt for at få min pointe over.) Når det kommer til sneakers, og Air Jordan 7 Olympic hører til eller nær toppen. På grund af den colorway 's sted i historien, er det en vanskelig en frigørelse af en "alternativ" colorway, som Michael Jordan måske eller måske ikke har afvist. Selv om jeg værdsætter historielektionen og Nike Free synes, det er fantastisk.
Jeg er ikke i high-tops generelt, men denne farvekombo har været den bedste, jeg har set på silhuetten indtil videre. Fans bør virkelig overveje at købe et par.For lidt over en uge siden var hele verden indstillet til at krone Golden State Warriors tilbage til NBA-mestre, men Cleveland Cavaliers klarede det usandsynlige comeback og forkælet Steph og Under Armour's planer. Cavs, LeBron James og Nike spillede spoiler til hvad der skulle være en stor weekend for Steph og UA.
Evange: (Vent) Dette er lige op ad min gyde. En klassisk Foamposite udgivet i en pakke med en klassisk Nike basketball sneaker. Begge modeller bringer mig tilbage til min barndom til bare at være fan af basketball. Dette er en retro-frigivelse udført rigtigt. Når det er sagt, har jeg en fornemmelse af, at disse vil blive overset af mange, der forårsager hyldetid og til sidst et lavere prispoint, som jeg mere end glade for at vente på.
Andres: (PASS) Nike Free 5.0 Dame Temmelig sejt, at Nike lavede en pakke inspireret af en dope basketballfilm fra 90'erne. Imidlertid er ingen af de to sneakers noget, som jeg ville bære, så jeg ville ikke købe denne pakke. Jeg er sikker på, at masser af OG-sneakerheads vil være over det hele dog.vange: Jeg var ganske vist ikke en fan af Kyrie 2 men overlader det til NIKEiD for at gøre mig til en troende. Jeg har ikke set en colorway frigive, at jeg BEDRIE , men jeg kan ikke vente med at se nogle af kreationer fra NIKEiD blive bragt til live.
When the developers say that they’ll do whatever it takes for forex investors to succeed, obviously they aren’t deluding. Notably, the Forex Fury robot has also been listed as the number one automated solution back in 2017 and 2018. Forex Fury Official