Verkrijgbaar in volledig zwart rihanna puma met oranje of grijs / blauw / rood, je kunt nu je paar Alexander McQueen x PUMA Disc Blaze kopen voor $ 215. SUPPASTORE Auteur s Geen fan van de Puma Disc-lijn. Dat prijskaartje van $ 215 is ook eng. Geef mijn einde door. Download de nieuwe KicksOnFire-app (iOS) (Android) en blijf op de hoogte van al het nieuws en de releasedatums die je moet weten. Als je een fan bent van Puma-schoenen en je bent toevallig op de markt voor een opmerkelijke tonale colorway-sneaker, dan hebben we de schoen voor jou. Laten we eens kijken naar het Puma Disc 89 Metal-pakket. Het Puma Disc 89 Metal-pakket is verkrijgbaar in drie kleurstellingen: metallic zilver, metallic groen en metallic roze. Elk zal worden samengesteld uit een tonaal naadloos bovenwerk dat de schoen een moderne look en feel geeft. Afgezien daarvan worden alle kleurstellingen ook geleverd met bijpassende schijfhardware.
Nu het herfst- / winterseizoen om de hoek ligt, geeft Puma ons een glimp van hun aankomende Puma R698-stijlen. De Puma R698 wordt gekleed in zowel traditionele als technische materialen. Materialen zoals neopreen, suède en mesh panelen zullen allemaal de bovenkant van de R698 sieren. Onderaan vind je een Trinomic dempende buitenzool die past bij de stijl van de schoen met puma trinomic zijn comfort. De lookbook-video hierboven geeft je een beter idee van hoe ze eruit zullen zien. Laat ons weten wat je van de aankomende Puma R698 vindt. via: Puma Auteur s TakeIk hou van de R698 om te beginnen, maar nu met een bijgewerkte look, m diggin ik ze nog meer. Ik kijk er naar uit om duidelijkere foto's van de schoen te zien, maar het ziet ernaar uit dat puma basket heart we goed beginnen.
De look wordt compleet gemaakt met op maat gemaakte inlegzolen en rood / wit gestreepte veters. Als je het leuk vindt wat je ziet, verwacht dan dat deze tegen het einde van de maand internationaal worden uitgebracht. via: sneakers. fr Auteur s TakeGreat samenwerking namens beide partijen. Hoewel ik mezelf niet een paar zie kopen, vind ik het eindresultaat van deze sneakers erg leuk. Download de nieuwe KicksOnFire-app (iOS) (Android) en blijf op de hoogte van al het nieuws en de releasedatums die je moet weten. Puma heeft een aantal frisse nieuwe kleurstellingen van hun populaire silhouetten geleverd en vervolgens kunnen we verwachten dat de Puma Disc 89 de monochromatische behandeling krijgt. Het pakket zal bestaan uit drie frisse kleurstellingen van de schoen, er zal een rood, zwart en witte versie zijn. Elke Puma Disc 89 is puma suede classic gemaakt met een gevormd synthetisch bovenwerk met een glanzende afwerking.
De collab is cool, grote successen voor Solange en Puma omdat ze iets speciaal voor de vrouwen hebben gedaan. Download de nieuwe KicksOnFire-app (iOS) (Android) en blijf op de hoogte van al het nieuws en de releasedatums die je moet weten. Het silhouet van Puma Suede is er een waar we absoluut dol op zijn. Als het voorheen geen handelsartikel was, zal het er nu zeker een zijn, gezien hoe dope het eruit ziet in de nieuwste verpakking. De Puma Suede Mono-Iced Pack komt bij ons aan in drie nieuwe looks, en je zult ze waarschijnlijk allemaal willen overnemen. De Puma Suede Mono-Iced Pack plaatst het silhouet in een suède constructie en kleedt het aan in drie verschillende monochromatische stijlen, waaronder allemaal rood, zwart en mint. Elke uitvoering heeft ook een semi-doorschijnende buitenzool, gouden branding en een aantal behoorlijk unieke veteropties.
Als je geïnteresseerd bent in het Puma Suede Mono-Iced Pack, zoek het dan vandaag nog bij geselecteerde Puma-retailers. Bron: Rock City KicksAuthor s TakeMint. Munt. Munt. Munt. Heb je de foto al? Ik zeg niet dat de andere optie niet de beezneez is. Maar we hebben tegenwoordig genoeg alle zwarte of rode looks gezien. Dus. munt. Munt. Munt. Munt. Download de nieuwe KicksOnFire-app (iOS) (Android) en blijf op de hoogte van al het nieuws en de releasedatums die je moet weten. Er is natuurlijk geen geblokkeerde inhoud, maar waarom niet, omwille van de naam van de release? Het Puma Suede Classic Blocked Pack legt de lat hoger voor de Suede Classic, en laat ons de vraag stellen: kunnen we doorgaan? Als je doorgaat, ja, dan blijf je bij. Maar als je slaagt? Dan val je achter het peloton.
We kunnen binnenkort een vervolg verwachten. Om op de hoogte te blijven van de viering en samenwerking, volg wordtothewoman op Instagram. Haal je kicks in de winkel. saintheron, Puma en andere retailers. Download de KicksOnFire-app puma slippers (iOS) (Android) (Windows) en blijf op de hoogte van al het nieuws en de releasedatums die u moet weten. Abonneer je op het Kicks On Fire YouTube-kanaal TakeSolange van auteur is een meester-curator van stijl en creativiteit. Bij elke beurt heeft haar werk met Puma vooruitstrevende en chique ontwerpers zoals William Okpo gecombineerd met het merk om iconische silhouetten opnieuw te ontwerpen. En deze nieuwste collab heeft een boodschap van vrouwelijke empowerment, dus ik doe mee. Ik ben dol op de rijke kleuren en diepe texturen van het klassieke suède. Toen ik de dozen opendeed, wilde ik meteen op avontuur.