De Raiders hebben naar verluidt Tom Cable opnieuw ingehuurd als de offensieve lijncoach van het team, en hoewel normaal gesproken het inhuren van een aanvalsliniecoach geen golven zou maken, verdient dit serieuze aandacht.superstar adidas dames Niet vanwege de geschiedenis van Cable en de Raiders - daar begin ik niet aan - maar vanwege het werk dat Cable heeft gedaan sinds hij werd ontslagen als hoofdcoach van de Raiders aan het einde van het seizoen van 2010. Deze huur moet betrekking hebben op Raiders-fans. Het is logisch in de wereld dat Jon Gruden, de nieuwe hoofdtrainer van de Raiders, Cable zou inhuren als zijn offensieve lijncoach. Hij heeft een sterke Raiders-geschiedenis, hij is een grote naam en hij kan een zoneblokkeringsschema voor Gruden's West Coast Offense installeren. En dat laatste punt
adidas superstar kopen Steelers tegen Jags WAGS Duke It Out ... met Smokin 'Hot Pics 1 14/01/2018 12:40 PST The Steelers hebben de voorkeur van een touchdown voor hun NFL playoff-confrontatie met de Jags - maar doen de jongens in Black in Yellow scoren ook groter uit het veld? Voor het antwoord hebben wij hier bij TMZ Sports het beste uit de roodgloeiende WAGS van beide teams samengesteld ... en we moeten zeggen dat deze aan de draad komt. Maar, oordeel zelf ... gebruik deze foto's van hun betere helften in bikini's en andere kleding - maar meestal bikini's. Ja ... voel je niet slecht voor degene die op zondag verliest.
Laten we naar de Philadelphia Eagles-links gaan ... ESPN-medewerker Cian Fahey neemt ontslag na 'onwetend' gedrag bij bar - adidas slippers dames sale Awful NFL-analist Cian Fahey kondigde vrijdag aan dat hij zijn ESPN-optreden heeft gestaakt na wat hij omschreef als 'onwetend' gedrag bij een bar. Fahey, die de voetbalwebsite beheert Pre Snap Leest, hostte een podcast op ESPN en verscheen vaak op ESPN-radioprogramma's. Fahey kondigde zijn ontslag aan in een reeks tweets vrijdagmiddag. Hij weigerde verder uit te leggen wat hij had gedaan dan te zeggen dat hij had: "behandelde Amerikaanse vreemden zoals ik mijn Ierse vrienden zou doen." Fahey heeft het grootste deel van zijn leven in Ierland gewoond. [BLG Opmerking: voor het geval je het vergeten bent, is Cian degene die Carson heeft vergeleken