converse schoenen dames zwart De opnieuw bewerkte Chuck II is lichter dan het origineel en vervaardigd met een duurzaam canvas bovenwerk, micro-suède voering, non-slip gewatteerde tong, monochrome matte oogjes en een comfortabele Lunarlon binnenzool. Bovendien heeft het nieuwste model "Reflective Print" een allover reflecterende camouflageprint die in het donker of in het licht moeilijk te negeren is. Kijk snel voor de Converse Chuck II "Reflective Print".
converse schoenen heren blauw De Converse All Star is de schoen die het meeste succes heeft in de geschiedenis van de sport. Het is gedragen door hele generaties - en zal waarschijnlijk in die richting blijven gaan. De goede oude Chucks. Mijn moeder droeg ze, ik draag ze en mijn kinderen zullen ze dragen. Mijn Converse is mijn go-to-optie voor vrijwel elke gelegenheid. Voor een casual weekendlook, voor werk, reizen of zelfs met een chique pak. Ze passen overal bij - en ze laten mijn voeten er altijd goed uitzien.
converse schoenen wit met roze De Converse Chuck Taylor All Star is een nietje in elke garderobe. Deze alomtegenwoordige klassieker is gemaakt in talloze kleurstellingen en materialen en de hits blijven maar komen.
converse one star ox low Hoewel Charles of 'Chuck' Taylor, zoals zijn vrienden hem noemden, een basketbalspeler was - hij speelde voor het team dat later de Boston Celtics zou worden - kon hij onmogelijk overleven met het salaris van slechts een basketbalspeler. Basketbal werd immers nog steeds meer als hobby gezien dan als een echte sport. (Honkbal regeerde alles in de jaren 1920. Je hebt misschien gehoord van de New York Yankees en een jongen genaamd Babe Ruth) Om de kost te verdienen en verbonden te blijven met basketbal op hetzelfde moment vervoegde Charles Taylor Converse als een verkoper. Slechts twee jaar later maakte Converse hem het gezicht van het bedrijf en voegde de nu beroemde patch op de enkel van de schoen toe, die er tot op de dag van vandaag is.