Den Vogue Best-Dressed List: Uge den 7. januar 2018
Vogue Arabia redigerer den bedste klædt fra verdens røde tæpper, insider VIP lanceringer, stjerner spottet på glamourøse begivenheder og pandora smykker observationer af dine street style ikoner. Her er din ugentlige runde op af berømthedens mode inspiration, og det piger rammer de seitgeist når det kommer til outfit kombinationer. Fra simpel adskiller til haute couture, er denne redigering en undersøgelse i dagtimerne og efter timen dressing. Gennemse diasene forude for at se, hvem der lavede klippet, og ser ud til at kopiere / indsætte i dit personlige repertoire.
pandora outlet danmark Langs en bane strækker kvinder klædt i abayas og niqabs tæt sammen i forreste række, spændt spændende indbyrdes. Mere end 30 kvinder fra Oman - blandt dem medlemmer af den kongelige familie - har rejst til Dubai for at være vidne til Atelier Zuhras couture-showcase under Fashion Forwards tiende årstid. En kvinde rejser sig og kører over landingsbanen, hendes abaya bukker sammen med hvert skridt. Hun hilser en anden, der har dronet en turban, mens teardrop perleøreringe svinger fra hendes lobes. Hun er den første dame i Nigeria, Aisha Muhammadu Buhari, og hun bliver hilst velkommen af den lige så elegante og høje smykkemandede Mousa Al Awfi, grundlæggeren af det nye Dubai-baserede couturehus. Al Awfi's diamantvedhæng sværger som et pendul, og alle øjne er på dem, da de to kvinder udveksler høfligheder.
"Jeg har altid drømt om glamour," siger Al Awfi backstage efter showet, hendes porcelænhud skinnende mod hendes sorte abaya og malet røde læber. "Atelier Zuhra er opkaldt efter min mor; en kvinde med lidenskab, som altid har været min rollemodel. pandora butikker danmark Jeg introducerede mig selv til couture som et barn - jeg beundrede ballerinas skønhed og ønskede altid at have mit eget couturehus. "Hun åbnede Dar al Aufi-boutique i Dubai, der byder på eget tøj og brude design og begyndte at bygge en regional kundekreds, der gravede mod hendes entusiasme for maksimalistisk glamour. På kort tid blev spektakulære kjoler til lexikonet for Atelier Zuhra. På Fashion Forward udstillingsvinduet udgjorde maisonet 35 kjoler, hver tilsyneladende mere grandiose end det sidste; med den syriske designeren Nabil El-Nayal, der fremvist sit mærke lige efterpå, og afslørede at "hver kjole tog en rack" backstage.