Raiders har efter sigende re-hyret Tom Cable som holdets offensiv linje træner, og mens det normalt fortjener ansættelse af en offensiv linjetræner ikke bølger, fortjener den alvorlig kontrol. Ikke på grund af Cable og Raiders historie -adidas nmd tilbud jeg kommer ikke ind i det - men på grund af det arbejde, som Cable har gjort siden at blive fyret som Raiders 'hovedtræner i slutningen af 2010-sæsonen. Denne leje skal vedrøre Raiders fans. Det giver al mening i verden, at Jon Gruden, Raiders nye head coach, ville ansætte Cable som sin offensive line coach. Han har en stærk Raiders historie, han er et stort navn, og han kan installere en zoneblokerende ordning for Gruden's West Coast Offense. Og det sidste punkt
adidas nmd herre Steelers vs Jags WAGS Duke It Out ... Med Smokin 'Hot Pictures 1 1/14/2018 12:40 PST The Steelers er begunstiget af en touchdown for deres NFL playoff showdown med Jags - men gør drengene i sort i Yellow scorer større ud af banen også? Til svaret har vi her hos TMZ Sports samlet det bedste af begge holdets røde hot WAGS ... og vi må sige, at den ene går ned til ledningen. Men døm for dig selv ... ved hjælp af disse skud af deres bedre halvdele i bikinier og anden påklædning - men for det meste bikinier. Ja ... føler ikke for dårligt for den, der taber på søndag.
Lad os komme til Philadelphia Eagles links ... ESPN bidragyder Cian Fahey fratræder efter 'uvidende' adfærd i baren - Awful Announcing NFL analytiker Cian Fahey meddelte fredag, at han har trukket sig fra sin ESPN koncert efter adidas nmd r2 tilbud hvad han beskrev som "uvidende" adfærd på en bar. Fahey, der driver fodboldwebstedet Pre Snap Reads, var vært for en podcast på ESPN og optrådte ofte på ESPN-radioprogrammer. Fahey annoncerede sin opsigelse i en række tweets fredag eftermiddag. Han nægtede at uddybe hvad han havde gjort ud over at sige, at han havde "behandlet amerikanske fremmede som at jeg ville mine irske venner." Fahey har levet mest af sit liv i Irland. [BLG Bemærk: Hvis du har glemt, er Cian den fyr, der sammenlignede Carson